کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید"

کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید" توسط شرکت یونیلیور ایران اجرا شد.

کمپین ذهنی درخشان‌تر سیف، با شعار کامل "با ذهنی درخشان‌تر، قدم به قصر رویاهایتان بگذارید" توسط شرکت یونیلیور ایران اجرا شد. محصولات سیف(سیف کرمی و اسپری سیف /لیمویی و آمونیا) به دلیل کیفیت بارز و همچنین شهرت و محبوبیت بین‌المللی بین مخاطبان ایرانی نیز از جایگاه مقبولی برخوردارند. سیف مورد اعتماد مصرف‌کنندگانش است و همواره پاکیزگی و درخشش بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان آورده. این بار سیف می‌خواست به خانم‌های ایرانی کمک کند تا یک زندگی بهتر و ذهنی درخشان‌تر داشته باشند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف


استفاده از محصولات سیف علاوه بر سهولت کارکرد، در زمان اندکی اثربخشی خود را نمایان می‌سازد، و موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود. این وقت اضافه می‌تواند توسط خانم‌ها آن طور که دوست دارند، صرف زندگی شود:کارهای عقب‌افتاده یا برنامه‌های جدید. سیف از خانم‌ها می‌خواهد تا با زمان اضافی‌ای که با مصرف محصولاتش به دست می‌آورند برای زندگی، افکار و احساسات خود بهترین مسیر را انتخاب کنند و به سمت هدفی که در زندگی دارند حرکت کنند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 
این کمپین در تهران(تیراژه، گلستان شهرک غرب، گلستان هروی، برج میلاد) و پنج شهر بزرگ ایران یعنی مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و رشت برگزار شد. اطلاع‌رسانی در موردکمپین، علاوه بر وبسایت سیف، در مجلات کثیرالانتشار و همچنین لیف‌لت، در مراکز خریدی که در شهرهای‌ نام برده وجود داشت، انجام شد. و به مراجعه کنندگان این امکان را می‌داد که برای ثبت نام برای دریافت پیامک‌هایی از جانب سیف جهت داشتن ذهنی درخشان‌تر اقدام کنند . شرکت کنندگان ابتدا با پاسخ دادن به سوالات شخصیت شناسی بر اساس مدل DISC دسته بندی شده و تیپ شخصیتی‌شان مشخص می‌شد. در مرحله‌ی بعد بر اساس تیپ شخصیتی به مدت بیست روز، هر روز پیامکی را دریافت می‌کردند که مختص به آن‌ها و جهت داشتن ذهنی درخشان‌تر بود. این پیامک‌ها مطابق با جواب‌هایشان در آزمون DISC و بر اساس امتیازاتی که کسب کرده بودند توسط روان‌شناس سیف طراحی شده بود. کمپین "ذهنی درخشان‌تر" سرانجام با قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان کمپین و انتخاب پنج نفر برنده‌ی سفر به ترکیه و اقامت در قصری مجلل با یک همراه پایان یافت. کمپین سیف برای خانم‌ها طراحی شد. شمار شرکت کنندگان در کمپین "ذهن درخشان‌تر" سیف 28848 نفر بوده و در مجموع 425783 پیامک نیز برای شرکت‌کنندگان ارسال شد. گفتنی است، در 23 آبان ماه 93 یک سمینار روان‌شناسی با حضور روان‌شناس سیف و همچنین خبرنگاران برگزار خواهد شد.

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 

اخبار,اخبار اجتماعی , محصولات سیف

 



تاريخ : | | نویسنده : zakerin313 |
رپورتاژ
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
جدیدترین تجهیزات تالار
دوربین مداربسته
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
روغن زالو چیست؟
نقش دینگ در صنعت حمل و نقل
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
تحلیل آماری
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
نمایندگی برندها در ایران
روش انتخاب اسباب بازی مناسب کودکان
سامانه جامع مشاغل شهرری

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.